Welcome To My Paradise !!  Budak comeii || Follow or Dashboard
I'm Yours
About Future Entries


New life
Sunday, August 31, 2014 | Sunday, August 31, 2014 | 0 comments

heyy whats up! memandangkan harini free sikit gua post news baru lah kan. refer pada tittle. act its about new life as a collage student. whoaaaa! gua dah besar lah siaaa, hahaha. so study kat GMI. apebenda tuh? German Malaysian Institute. belajar kat german? ishhh institut ni kat bangi sajooo, ke german inshaallah aminnn. hahaha sape taknak sambung study kat luar negara kan? 
roomate dekat GMI ni gentle gua cakap lah haruk gila babi lah! selesa dengan dorang, semua satu kepala masuk air. isya, azza, yana, ara and puteri semua sekepala ngam soi! hahaha. gamabar dorang? bhai act semua gambar dalam phone lah, malas doh nak transfer lain kali lah okay? lekk ah jangan marah sap kok luuuuu bhahahaha. nanti gua post lah, malas nak transfer harini.
sepatutnya aku buat assignment ni, sempat lak bukak blog, hahaha kk bye see ya. arigatoe!

Older Post | Newer Post