Welcome To My Paradise !!  Budak comeii || Follow or Dashboard
I'm Yours
About Future Entries


Sivik =D
Tuesday, April 16, 2013 | Tuesday, April 16, 2013 | 0 comments
Assalamualaikum warahmatullah hiwabarokathu :) *jawablaaa. heeee, okayyy refer to the tittle. hari pertama untuk minggu ini datang sekolahh tadi, waktu sivik tadi belajar Tema 3 rasanyaaa. pasal satu blog cerita tentang melawat rumah warga emass. dah baca-II tuu then cikgu tanya "siapa ade blog kat dalam kelas ni?" aku buat tongong jelaa *malassnakckp then budak-II kelas 5B ni haaa MENGANJING aku cakap "Alin cikgu, Alin ade blog" then gelak-II =.= apehal la korang niyy. hahaa okayy tu tak de benda sangat, niyy haa aku nak cakap.

*sorry lari tajuk ehh

kepada awak yang comel loteyy tu (maybe) mulut tu jaga skikit yee? jangan sedap mulut je nak bercakap pasal orang, cakap org BODOH laa ape laa. Btw sape je kau nak cakap macamtu? haihhh sabar je aku dengan kau niyy haa. jangan sampai aku rabak-II mulut kau tu biar kau makan nasi nanti gune STRAW okayy ?! harap muke je LAWA tapi perangai mengalahkan budak JUVANA atau senang perangai mcam SIAA mulut macam LONGKANG ! remember this, WHAT GOES AROUND, COMES AROUND. tengok then baca betul-II copy then save buat wallpaper biar kau ingat selalu okayy ;)

takpayah nak belagak sangat la weyy, nak tunjuk belang kau konon, hmmm sodihh aku tengok kau niyy. nak bash ajak geng bhaii, hahaha sumpah lawak doee. nape? takut nak hadap sorang-II ke? Alolololo siannya dia :3 heyy perempuan tak ingat dunia, berhenti jadi LALANG bolehh? i repeat LALANG. hahaha kau nak tunjuk belang kau kat aku, hahaha taknak ke kau hadap pulak dengan BELANG aku? sorang-II okayy macam aku hadap kau siaa. again repeat SORANG-II ! takpayah nak ade backup sangat laaa, kasian deyy lo :3

last word, kaki masuk dalam mulut LALANG =D

Older Post | Newer Post